11 Şubat 2017 Cumartesi

MİMİMSİTRAK ŞEYLER (Reklamlardaki gibi olmayan şeyler)


 Herkese merhaba :) Uzun zamandır buralarda yoktum. Mim var yine ve ANNESİ'nin PRENSES'i beni de davet etmiş. Gerçekten çok teşekkür ederim. Bu mimler de olmasa hiç ugrayamayacagim galiba. Tam terslik bilgisayarın faresi bozuldu. Telefondan yazıyorum. Hatalar olabilir kusura bakmayın ;)  Bu arada bu mimi de Bir Masal Gibi başlatmış. Benim için farklı bir deneyim oldu ona da teşekkür ederim.

Gelelim mimin konusuna: Reklamlardaki gibi olmayan şeyler... Reklamlar bildiginiz uzere musteri kazanmak icin daha cok para için yapilan seyler. Genelde yalan oluyor gosterilenler. Ama insan işte almadan duramıyor. Çok  fazla tv izlemem. Ama bazen denk gelen reklamlar oluyor elbet. Bazıları saçma geliyor bazılarına da gülüyorum baya. Şimdi hoşuma giden birkaç reklam linki vereceğim. Bence bakın. Hem gerçek hayatı yansıtmayan hem de çok farklı bir konuya sahip reklamlar.

İlki bir kahve reklamı. Bunu arkadaşım önerdi. Ben tv izlemiyorum diye ona sordum. Aklına ilk gelen buydu. Bencede komik bir reklam. Ayrıca kedinin Sondaki Zıplayışı acayip komik. Adamın kahve İçmesi ve kendine gelen özgüven sonunda kediden kendince aldığı intikam 😄 Hayır yani sanki insan onunla ugrasacak gerçekte. Hem de çöpün içine girerek 😂😂 ama reklam işte ve bence iyi olmuş akşam akşam güldüm baya ;))

Cafe Crown Kedi Reklamı - Daha çok sen

Diğeri de gençlerin mutlaka bileceği Ruhi Çenet 'in oynadığı reklmiam :

 Eti Canga Ruhi Çenet'le bu sorunun peşinde : Her yer Her yerde!

Şimdi de az önce rast geldiğim geçen sene 23 Nisan da çıkan bir reklam. Tatlı Domatesler. Acayip hoşuma gitti ;))

Tat - Tatlı Domatesler

Şimdi de Eti puf  reklamı. Yazık çocuklar izleyince gerçekten böyle oluyor sanırlar belki de :))

Eti Puf - Yerler seni

Yine eti reklamı :

Mısırcı Balık

Evet biraz da duygulanın özellikle anneler:

Pınar Süt reklamı

Araştırınca çok değişik reklamlar çıktı. Hepsini eklemek istedim. Hepsine göz atın bence. Tekrardan  ANNESİ'nin PRENSES'i ne çok teşekkür ederim. Yaparken baya eğlendim. Uzun zamandır böyle komik şeylere bakıyordum. YGS ye 30 güncük kaldı ve hala eksiklerim var. Baya yoğunum bu ara. Yaz bi gelsin blogumla daha çok ilgilenecegim inşallah.

Kendinize iyi bakin. Zamanınızı iyi değerlendirin. Hiçbir şeyi yapmak için beklemeyin. Şimdi daha iyi anlıyorum ki zaman su gibi akıyor. Daha liseye yeni başlamıştım. Şimdi nerdeyse mezunum ve o zamanlar hiç umursamadigim sınavlara çok az kaldı. Herkese iyi geceler... Daha mutlu olacağımız bir güne uyanalim inşallah 😊☺

Not: Resim hoşuma gitti. Aslında konuyla alakası yok ama güzel işte o da yeterli bence. Başka ne koyarım bilemedim.

Not: Aksam uyku sersemligiyle mime davet etmeyi unutmuşum. İşte davet ettiklerim,
Siyah Kuğu
Kitap Tadında
Örgü Çantam
Anne Güncesi

Vaktiniz olursa yapın merak ediyorum 😊☺ Başka yaa isteyen olursa yapsın. Bilgisayarımdan yazamadım için biraz zorlandım daha çok kişiyi etiketleyemiyorum.

-Amaril-
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...